Bevers

Beverlogo

De kinderen van 5 tot en met 7 jaar worden bij Scouting ‘Bevers’ genoemd. Bij de Bevers ligt de nadruk op het spelen en leren in de natuur. Ze doen samen met andere kinderen leuke spelletjes in een veilige omgeving. Zo leren ze spelenderwijs samen te werken onder leiding van onze vrijwilligers.

Bever personages
Hotsjietonia

Hey! Wat leuk dat je op onze Beverpagina kijkt!

Wij zijn: Stanley Stekker, Bas Bos, Fleur Kleur, Stuiter, Sterre Stroom, Rozemarijn en Noa.
Wat een rare namen hè? Dit zijn onze scoutingnamen waarmee jullie ons kunnen aanspreken tijdens onze bijeenkomsten.

Iedere vrijdagavond tussen 18:30 en 20:00 hebben wij draaiavond. Dan doen we allerlei leuke spellen, spelen in het bos, lopen speurtochten en leren we van alles over de natuur, kampvuur maken en nog veel meet supertoffe dingen.

Ben jij tussen de 4,5 en 7 jaar oud? Dan mag je met ons mee op avontuur gaan, iedere vrijdagavond, mee op hike en op ons zomerkamp!
Lijkt jou dit ook zo leuk om te doen? Laat het ons dan weten via onze mail!
bevers@manresa.nl

Omdat het bij ons heel erg druk is, kan het zijn dat je wel even moet wachten voordat je erbij kunt, maar je mag altijd even mailen met ons om te vragen hoe druk het is, en of je een keer kan komen kijken.