Wordt vrijwilliger!

Scouting Manresa is altijd op zoek naar vrijwilligers die een bijdrage willen leveren aan onze vereniging. Hieronder staan enkele functies waar we vrijwilligers voor zoeken.

Laat je uitdagen!

Leiding

Voor de speltakken Bevers, Welpen, Scouts en Explorers zijn wij op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die leiding willen geven en een leuke avond verzorgen voor de leden.

Heb je interesse om mee te draaien en wil je een keer komen kijken, neem dan contact op via groepsbegeleiding@manresa.nl

Algemeen bestuurslid

Binnen ons bestuur zijn we op zoek naar enkele algemeen bestuursleden. Samen met de rest van het bestuur neem jij het voortouw in het besturen van de vereniging.

Heb je interesse om ons bestuur te versterken en wil je graag een keer kennismaken, neem dan contact op via bestuur@manresa.nl

Voorzitter

Binnen de vereniging zijn we opzoek naar een voorzitter, als onderdeel van het bestuur ben je samen met het bestuur bezig en zet je je in voor de vereniging.

Heb je interesse om voorzitter te worden en wil je graag een keer kennismaken, neem dan contact op via bestuur@manresa.nl